Zwroty i Reklamacje
Zwroty produktów
- Masz prawo do zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny.
- Produkt musi być w stanie nienaruszonym, kompletnym, w oryginalnym opakowaniu, razem z dowodem zakupu jeżeli był dołączony do przesyłki.
- Aby złożyć wniosek o zwrot, napisz maila na adres kontakt@stonedbizuteria.pl.
- Koszty zwrotu ponosisz Ty, chyba że zwrot jest konsekwencją wady produktu.
- Środki zostaną zwrócone na konto Klienta w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru.
- Zwrot dokonywany jest w takiej formie jaka została użyta podczas dokonywania zakupów.
Reklamacje Produktów
- W przypadku otrzymania produktu wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem, masz prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamację należy zgłosić w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia, podając szczegółowy opis problemu oraz załączając zdjęcia.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Niezwłocznie poinformujemy Cię o podjętych działaniach.
- W przypadku uznania reklamacji, masz prawo do wymiany wadliwego produktu na nowy lub otrzymania zwrotu pieniędzy.
- Koszty zwrotu w przypadku reklamacji ponosi sklep internetowy.
Warunki Ogólne
- W przypadku wszelkich pytań dotyczących polityki zwrotów i reklamacji, możesz skontaktować się mailowo.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany polityki zwrotów i reklamacji po wcześniejszym poinformowaniu o tym fakcie na
stronie internetowej. Niniejsza polityka zwrotów i reklamacji obowiązuje od dn. 20.04.2024r. i może być modyfikowana w każdej chwili.
Proszę o zapoznanie się z powyższą polityką przed dokonaniem zakupów. W przypadku wszelkich pytań lub wątpliwości, zachęcam do kontaktu.